Att blogga

19 februari 2011

Kan konstatera att det är lite knepigt att blogga nät man är blivande förälder. Man har inga bilder att publicera. Bortsett från ultraljudsbilden häromdagen.

Dessutom har jag velat hålla denna blogg lagom anonym och låta den vara ett utrymme för ventilation. Med andra ord har jag inte meddelat min kära sambo att jag har denna blogg. Inte än i alla fall.

Till detta försöker jag hålla mina inlägg till ämnet att jag ska bli pappa. Tanken att dela med mig mer av min vardag har slagit mig. Har dock inte bestämt mig än hur jag ska göra. Vill blogga oftare men som blivande pappa kan jag känna att ämnerna är lätt begränsade. Men ska göra mitt bästa.

Idag var det, som nyligen nämnt, ett namnkalas. Nervös inför rollen som officent. Men enligt utsago från andra skötte jag mig.
Ser verkligen fram när det vår tur. Om det blir namnkalas eller dop återstår att se.



0 kommentarer: (+add yours?)

Skicka en kommentar

Använder Blogger.