Manlig uppoffring

01 september 2011

Titeln på denna text kanske är lite väl dramatisk. Den syftar på de val jag gjort under slutskedet av graviditeten. Sedan någon vecka innan beräknad ankomst övergick konsumeringen av alkoholhaltig dryck till alkoholfri öl. Efter test av diverse sorter är det enhälliga beslutet att Carlbergs är den bästa i både smak och pris.

Andra saker som jag ändrat på är mitt resande i jobbet. Sedan slutet av juni har det inte varit några flyg till huvudstaden.

Nu på sluttampen har även närheten till mobiltelefonen varit klart påtagligare. Nog inte lämnat mobilen obevakad i mer än 20 minuter de senaste tre veckorna. Vi är som sagt två veckor över tiden imorgon.

Men på det stora hela har jag nog inte ändrat mig... än!

0 kommentarer: (+add yours?)

Skicka en kommentar

Använder Blogger.