Julen

26 december 2010

Julafton och juldagen har varit ganska lugna tillställningar. Inget firande med någon av mina eller min sambos föräldrar. Dock börjar den årliga vinterturnén mellan släkt och vänner imorgon. Även om det fortfarande är osäkert och tidigt kommer de närmaste att få veta hur det står till.

Vi har beslutat oss att hålla nyheten till så liten skara som möjligt. Mest för att det fortfarande är riktigt tidigt. Själv vill jag ställa mig och basunera ut budskapet från balkongen. Fast ska vi blivande fädrar ska väl mest vara tysta och helt okunniga om man ska utgå från schablonbilden.

Eftersom turnén påbörjas kommer tyvärr bloggandet bli sporadiskt. Ska dock försöka göra mitt bästa att få iväg ett par korta inlägg om hur alla reaktioner blir.

0 kommentarer: (+add yours?)

Skicka en kommentar

Använder Blogger.